كريستيانو از زمان پيوستنش به رئال سخت تلاش كرد تا آمارش را
درون زمين بهتر كند و البته در خارج از زمين هم وجهه خوبي از خود ارائه دهد
مرجع خبری رونالدو لوکس بلاگ :
كريستيانو از زمان پيوستنش به رئال سخت تلاش كرد تا آمارش را درون زمين بهتر كند و البته در خارج از زمين هم وجهه خوبي از خود ارائه دهد . در حقيقت شبكه هاي اجتماعي هم فرصتي بود تا او بتواند وجهه اش را بهتر كند .
يكي از افراد شركت جستيفوته ،شركت خورخه مندس ، وكيل كريستيانو مي گويد :"با شبكه هاي اجتماعي ، افراد مي توانند اطلاعات بيشتري داشته باشند و بيشتر با اسطوره هايشان آشنا شوند . ما از همان روز اول سعي كرديم در مورد كريتسيانو چنين كاري كنيم تا رابطه خوبي با هوادارانش داشته باشدو كريستيانوي واقعي به معرض عموم گذاشته شود . "
پدرو سانتوس ، مسئول بازاريابي جستيفوته توضيح مي دهد :"هدف اصلي ما از ايجاد شبكه هاي اجتماعي رابطه بهتر با هواداران است . كريستيانو در شبكه هاي اجتماعي خيلي فعال است اما اين وظيفه اش نيست . او دوست دارد به شكل مستقيم با هوادارانش در ارتباط باشد . "
فرانسسك پويول ،مسئول يك گروه آمار گيري اما مي گويد در خلال توپ طلاي 2013 در شبكه هاي اجتماعي كريستيانو به شدت روي بورس بوده است . وي مي گويد :"بين 24 اكتبر 2013 تا 10 ژانويه 2014 در حدود 3.3 ميليون توئيت در مورد توپ طلا در شبكه هاي اجتماعي فرستاده شد . يعني به طور متوسط 45 هزار توئيت در كل دنيا . آمار مي گويند كه 54 درصد توئيت ها در مورد كريستيانو بوده ، 28 درصد مسي و فقط 18 درصد ريبري . "
پدرو سانتوس اما در مورد ماجراي توهين بلاتر به كريستيانو توضيح مي دهد :"پيغام كريستيانو پس از ان اتفاق در فيس بوكش خيلي مثبت بود . كريستيانو مي خواست كه بدون واسطه و به عنوان اول شخص اين جملات را بنويسد . "
كريتسيانو در فيس بوك 70 و در توئيتر 24 ميليون هوادار دارد . سانتوس توضيح مي دهد :"فيس بوك را بيشتر دوست دارد چرا كه توئيتر بيشتر به خاطر مكالمه است . به همين خاطر فيس بوك را ترجيح مي دهد . "
f